en mulen natt,natt,natt

Nu sitter jag framför Tanjas dator i sundsvall.
Har precis kommit hem från en heldag på stan och mina ben är helt slut.
jag har köpt en jacka för 199 kr (kostade 699 förut!!!!!!!!!!!), och en tröja och
två par trosor! så jag känner  mig ganska nöjd faktiskt. Jag ska också investera
i en soffa till mitt rum och nya gardiner, kuddar m.m för att få det lite mysigare för
just nu ser mitt rum ut som ett råttbo, förjävligt alltså.
Så vi får se om jag lyckas få några fasoner på mitt rum, jag hoppas iallafall det.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik på youtube. måste definitivt för nya
mina låtar på ipoden har lyssnat sönder alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0