fräsig kärra

Igår var jag på rock krock, checkade in elmers band och några fler.
men jag måste erkänna att "growl" musik är ingen höjdare.
Men iallafall.
Imorse vaknade jag av att typ alla mina kroppsdelar var som förlamade!
Jag kännde mig helt slut, typ som en "död fisk"  gick upp vid tolv och la
mig i soffan, orkade typ inte ens äta frukost(!)
och gissa vad igår var jag frisk som en nöt kärna och nu sitter jag
här med 38.4 graders feber JIPPIE.
Måste bli frisk tills imorgon skolfoto då.

plus att berta har typ bajsat eller kräkts (gjort nånting iallafall) på min filt..
ska hålla ögonen öppna så att det inte är nåt fel på henne.,  

Kommentarer
Postat av: ellen

säkert din hemliga beundrare som förgiftat henne...

och lisa, kom ihåg fjortis imorn ;)

2008-08-24 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0