buketten here i come

vilka tjockisar vi är, moa, josefin,olivia och jag hade laddat upp med ca 1 kg godis på hemmakväll och popcorn! asgott förstås. Vi hyrde en film som hette "chuck and larry" handlade typ om att dom gifte sig och blablabla.. Den var helt okej faktiskt en sån här typisk amerikansk komedifilm. har skrivit klart svenska uppsatsen nu, behöver bara finjustera den!  Jag gick aldrig på stan igår så det får bli av i veckan nån gång.
och jusste jag har ju prao imorgon!! jag har alltså sovmorgon till kl 10, hyfsat skönt asså. dock så ska jag praoa ensam på buketten, ingen höjdare dock men man får väll göra det bästa av det, det ska hur som helst bli skönt att skippa skolbänken ett tag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0