höst och slask kan ta sig

Musik prov imorgon, det är bara att hålla tummarna och hoppas att det går bra, dessutom så har jag spanska prov på onsdag och till det har jag verkligen panik, jag kan ingenting känns det som. och jag hatar bokstavligt det hära vädret. det är kallt, grått och trist. Man blir som frånvarande på något vis, och man vill bara ligga i sängen och gosa under täcket. jag tycker faktiskt att det skulla vara riktigt skönt att kunna gå i ide som en björn, inte hela vintern dock, bara mitt i mellan nör hösten kommer, och på våren så man slipper all slask. bort med mellantinget!  just nu längtar jag tills snön kommer så man kan åka snowboard, hoppas det blir riktigt mkt med snö i år. det lär ju bli mindre och mindre med tanke på väwthus effekten dock men,

ska överväga att läsa spanska nu puss


Kommentarer
Postat av: Grisnina

ohh värsta nice med fika 2ggr omdagen! jag taggar ju ! ;D

2008-10-09 @ 17:17:29
URL: http://blommigtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0