det är hardcore som gäller

Jag dissar discot i folkets hus och drar istället till hamnis och ser Industri royal.
Det ska bli kul, har aldrig hört dom förut men dom ska vara bra enligt min kära
vän gabbriella.
Så jag ska äta, fixa mig lite grann, och sen så har jag också kommit
fram till att mamma måste klippa mig eftersom mitt hår är sjuukt slitet.
och dessutom som pricken över i:et så måste jag snart färga mitt hår för
utväxten börjar sakta krypa fram.. Dessutom måste jag fixa prao plats.
och vart har jag ingen aning, men det måste göras snart. Så jag har mkt
som måste göra men verkligen ingen ork till att fixa nåntiing av det.
Prov har vi snart oxå, SO alla värdls religionerna.. SUCK*

oversleeping - I'm from barcelona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0