-

Var i sundsvall under helgen på cup. gick väll helt okej. med F17 kom vi till semi och med dam tror jag att vi kom till kvarts final, är inte helt hundra. Det känns iallafall som att man kommit närmare vissa, och att själva sammanhållningen har blivit lite bättre.

Idag träffade jag Gabbe och Agnes, vi gick ner på stan och kollade på kläder sen stack vi till Café Station och tog alla tre var sin varm kopp choklad med grädde på! var perfekt efter att ha sprungit runt i det kalla ett tag. jag hittade en tröja för 62 kr, sen en jacka men jag köpte den inte.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag är hur taggad som helst =)

2009-02-10 @ 21:01:24
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0