You become what you hate or you hate what you become?

kuul,, min kamera har pajjat, typ en spricka på linsen tror jag. känns lagomt jobbigt.. Jag kommer få smisk av pappa!
Idag har jag bara chillat hemma. Sett en värdelös film "another cinderella story". Och så fick jag veta att en kjol jag checkat in jättlänge är på utförsäljning på flott. Den lär ju vara borta när jag kommer dit, typiskt min tur.

Jag har iallafall laddat upp med några filmer på datorn så det blir väll att kika igenom dom ikväll. Wildchild och Whats happen in vegas blir det. Och så har jag förståss laddat upp med godis..

Kommentarer
Postat av: ELLENELLENELLENELLLENELELLEN

grymt! jag har en kexchoklad :] :] ':] :] :] . :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

2009-02-14 @ 20:35:47
Postat av: agnes & gabbe

men skojjar dum, another cinderella story är jättebraaa :]

2009-02-14 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0