"rövslick ger dig lönekick"

första skoldagen idag, inget speciellt med den egentligen. bara samma tråkiga saker. Fasst jo våran idrottslärare är grymt äcklig. fyfan han är ett riktigt smyg pervo.  Jag orkar inte skriva här, blir bara fel om man skriver ner sånna saker, mistollkas osv, så att. men jag blev verkligen riktigt äcklad av honom idag! jag har hört att han blivit anmäld tre ggr för sexuella trakasserier eller nått. han borde inte få jobba kvar då. men jag antar att det messta bara är bullshit, men ändå..

Jusste igår bakade jag marre semhar och moa världens godaste födelsedags tårta åt ellen. vi hade maräng botten som vi drog över grädde på, sen en fabulos kladdkaka, marängbotten igen som vi hedde på nutella och sen grädde på. helt underbart god! man kände sig väldigt nyttig och hälsosam efter man ätit upp den. och jag kanske ska passa på att säga grattis i efterskott ellen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yehuh!

2009-01-09 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0