sweet dreams



för exakt ett år sen är bilden tagen, nån dag hit och dit kanske men satan det har hänt mycket på ett år. några bra och några mindre bra saker. Men om man ser på det hela så är jag ganska så nöjd med året som gott, jag borde vara nöjd iallafall. Nu är det bara några dagar kvar på lovet sen börjar skolan igen, och snart dags för prov och att söka till gymnasium.. jag har skutit  upp det här med tänkandet på gymnasium och den senaste månaden har jag inte tänkt på det alls vilket kanske inte är så smart, speciellt för att det snart är dags att välja!.. ångest säger jag bara, nu ska jag inte tänka på det mera ikväll, då kommer jag inte kunna sova hehe..:] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0