Fear No Darkness

Okej, jag har inte orkat uppdatera på hur länge som hellst, men jag har inte orkat, dvs har inte haft nått intresant att skriva om, vilket jag i princip aldrig har menmen.

Jag var på öppethus på midgård igår, funderade ju ett tag där på arena sam. Men efter en del funderande så har jag kommit fram till att varför jag egentligen vill gå där är ju mest att skolan är så mysig och folket som går och ska  gå där verkar supersköna, Men det är ju programmet som ska spela roll eller hur, och det är ju då NS. Så som det ser ut just nu ligger NS högst upp.

Idag for jag och moa och körde bodypump, otroligt jobbigt, och mina armar och ben värker. fast jag kan inte erkänna att jag var särskillt HI på bodypump, instruktören fick typ hjälpa mig genom varje övning för jag var helt värdelös, känndes ganska pinsamt. ikväll blir det att bara slappa oh kanske se på nån film, ajja de tvar altl jag hade att säga för stunden byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0