-

har tränat spinning idag.. åh satan så jobbigt det var. jag är helt öm i hela kroppen det kommer vara pain imorgon asså. Jag tror att jag ska köpa ume open biljetten imorgon också. Jag taggar redan sönder, även fast det är typ en månad kvar? The Hives, Petter och Tiger Lou, satan vilken stämning det lär bli.


 En brunet går till en doktor och säger; jag har ont i hela kroppen doktorn.
Doktor; Hur kan du ha det?
Bruneten; Jo men kolla här, och så petar hon sig på axeln och skricker av smärta, samma sak på skinkan och på knäskålen.
Då frågar läkaren; Du är inte brunet egentligen va?
Bruneten; Nej jag är blondin.
Läkaren; jag förstod det, för du har brutit fingret!

Kommentarer
Postat av: GABBE

ring mig gärna, är i haparanda.

vill veta hur många dagar du köper och vilka dagar så skaffar jag samma:)

2009-03-03 @ 17:33:30
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: agnes

vilket datum är umeopen? :)



svar: TACKK :D

2009-03-13 @ 19:33:44
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0