det snurrar i min skalle

Idag är det fredag och veckan har gått galet fort, men jag klagar inte för det är så sjukt skönt med helg! Ikväll ska ja nog bara chilla med mi madre. socialt va. Men jag tycker att chilldagar är galet underskattat. det är ju det bästa som finns, i lagom dos dvs! Jag undrar om jag ska tigga pengar från mamma och gå ner till Ica och köpa B&J, det hade inte suttit illa. dock är det typ -18 grader så jag får se om jag kan finna orken till att gå ut..

haha... kollar ut i mitt rum nu och det ser bokstavligen ut som ett sponedkast.. nja riktigt så illa är det inte än, men snart så. ska ta tag i att städa mitt rum,,.. på lovet kanske då har jag mycket tid! ÅÅH mitt sportlov kommer att suga! ALLA ska fara bort till fjällen och medan så kommer jag sitta i min soffa och förtina framför datorn.. Herregud jag som taggade lov, men som det ser ut nu så kommer det nog bli ganska långtråkigt! men inga sura miner här inte kommer ha hur mkt tid som hellst till att plugga.. AWSM!!!..



Kommentarer
Postat av: ellelenenelnelnelneln

jag kommer kommentera alla dina inlägg... bara så du känner dig älskad. OK?

2010-02-20 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0