Fet tisdag

Att veta att vi är lediga imorgon förgyllade hela min dag, (som en fredag mitt i veckan!) + att det är fet tisdag och för oss som gillar semlor (tanken förbryllar mig med, men det finns tydligen dem som inte gillar semlor, syftar bl.a. på dig ellen!) så är fettisdag super!..  tyvärr så blev jag lurad att vi skulle få semlor på skolan men icket.! jaja.. man kan inte få allt här i livet. Men eftersom att vi har ledigt imorgon så tänkte vi tjejer lyxa till det lite ikväll och fara iväg och hyra en film och köpa massa godis ocg såklart Cheese Balls! ♥

Jusste, blev väldigt lycklig idag när jag skulle ta ut pengar till att köpa nya tights. trodde nämligen att jag hade kvar ca 100 kronor men istället visade det sig att jag hade 735,04 kronor på mitt kära konto, underbart tänkte jag, för nu kan jag shopppa! Detta glädjande besked gjorde nämligen så att hela mitt humör skjöt i höjden och nu hoppas jag på en fortsatt trevlig kväll. jag önskar även detsamma till alla mina (närmare sagt 2) läsare (L)(L)

greatings from...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0