Sweet dreams

Jag har kommit fram till att psykologi är väldigt intressant! typ när man får förklaringar på varför vi gör som vi gör och varför vi har fördomar om vissa osv. funderade ju förut på att typ bli psykolog eller något, men nu vet jag inte alls. mendet tål att tänkas på är ju som sagt ett bra tag kvar. Är iallafall bokstavligen dränkt i plugg den här veckan. Prov i morgon... började plugga igår! plus spanskaprov på fredag och så har vi en uppsats som ska vara klar tills på torsdag! En bra sak var iallafall att jag fick veta mitt slutbetyg i NK. MVG for me!! jag längtar verkligen till sportlovet, lov är nämligen det ända jag behöver nu!

Hittade den här gamla godingen på min Ipod för ett tag sen. Man blir så glad och full av nostalgi när man återfinner gamla låtar, det kan iallafall rädda min dag hur töntigt det än låter(A)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0